god morgon .



godmorgon
(nyvaken)

börjar väl med att säga god morgon då !


Hej alla, vaknade nyss, somnade lite sent igår, så kände att jag ville sova ut ! fast 13.oo va ju lite väl länge, vaknade flera gånger inatt och hade hosta, hur drygt som helst, men tog lite cocillana så va det över och jag kunde sova vidare. idag vet jag inte alls vad som händer heller, dom flesta ska väl in på cruisingen antar ja? men jag tror inte jag ska åka dit faktist, känns inte som att det är nått för mig, jag skulle vilja gå ut på krogen  och bara bli full, Haha ..det känns som det var rätt länge sen nu . kände igår också att jag ville ut när jag såg att folk, men själv gick man runt i mjukis dress på stan ;D haha ..Nejj tror jag ska kolla runt lite om de är nån som ska ut . så ska du ut eller nått är de bara att höra av sig 0763090235 , yääh ! nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra sig klar för dagen .ska också inhandla nått från bolaget så att man har utifall att ..


TJing

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Anledningen till att jag inte kan shoppa är helt enkelt för att jag inte har några pengar. Jävla försäkringskassan är segare än sniglar när det gäller utbetalningar, jag har inte fått nå pengar sedan februari..Ligger väldigt mycket efter med räkningar nu. Suck! Tack fk..Senaste kläderna jag införskaffade var lite plagg som en kompis tröttnat på, som jag fick ta..Visst, jag är tacksam, men det hade ju varit roligt att få köpa nåt nytt..

2009-05-09 @ 15:28:38
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Ang1e

Jag har ringt och bett dom skynda på flera ggr, men det hjälper inte. Tur att jag har sambo iaf, så vi lever på hans lön. Men det räcker ju knappt det heller. Får jag inte pengarna snart så kommer vi ju säkert att bli tvungna att flytta, hur kul är det då? Nej, Fk och Arbetsförmedlingen kan dra åt helvete..Och tills dess att jag har råd att handla eget så får jag surfa runt på andras bloggar och dreggla över deras snygga kläder, och drömma mig bort..!

2009-05-09 @ 15:43:22
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå, du lär ju uppdatera ;)tycon.. hehe

2009-06-04 @ 20:50:48
URL: http://jeanettewikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0