måndag !


Hej nu va det hur länge sen som helst jag skrev här. men har inte suttit mycket alls vid datorn så det har blivit så, men nu skriver jag haha . tidigare i veckan tog jag det mest lungt faktist, idag ska jag till tallen (äldreboende) och hämta mitt schema och sådär . också ska dom väl säga några ord till oss som ska sommarjobba, har en utbildning som dealer på krogen kl 17oo också men vet inte om jag kan gå på den . vet inte ens om jag är intresserad , känns lite stressigt att ha två jobb i sommar ? . så jag får se hur jag gör , skulle ju va rätt kul att gå på . men de där på tallen som jag ska gå på börjar kl 15oo till 1600 och utbildningen börjar kl 17oo . och den är i gävle . lycka till att man hinner dit lixom ? . så nja de återstår och ser . dessutom vet jag inte om jag vill Jobba på krogen heller . de är kul att gå dit full och dampa loss. men Jobba ? . njaa !! .. känns inte riktigt som min grejj ;) haha .. annars vet jag inte alls vad som händer idag så är öppen för förslag ;P haha .. nejj nu måste jag klä på mig och traska iväg snart .



jag vill ligga i solen och bara steeeka och bli bruun !




TJiiing


Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon spar den åt mig (L) / A :)

2009-06-13 @ 13:02:57
Postat av: johan

sv; hehe, jag hade inte nagara bilder jag inte redan anvant, hoppas ni har nagot sa bra vader i Sverige =D

2009-06-17 @ 16:28:37
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Johanna P

Vad kul att du har en blogg :).

PUSS PUSS sötis

2009-06-17 @ 18:00:58
URL: http://johannapoulsen.blogg.se/
Postat av: Angel

Fin bikini , vart har du köpt den ? ^^

2009-06-18 @ 21:18:50
URL: http://Nattislove.bloggspace.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0