lördag !



hej detta är då min blogg, och mitt första inlägg vet inte rikrigt vad jag ska skriva, men kan ju iallafall börja med att säga tack johan för allt jobb med bloggen, vart faktist riktigt nöjd , hade aldrig kunnat gjort den så bra själv för jag fattar ingenting hur man gör haha .. men min blogg kommer iallafall att handla lite om mig själv vad dom händer i mitt liv,min vardag ni kan helt enkelt följa mitt liv, intressant va ?, tänkte också försöka våga mig på att videoblogga lite, men de kommer med tiden.


idag vaknade jag iallafall kl 9 och va inte pigg som vanligt, sitter fortfarande i mina pyjamas byxer ^^ . och kl är nu halv 12 men tänkte hoppa in i duschen strax och fixa åning mig, men vet inte rikrigt vad man ska hitta på idag lördag är de idag också, skulle ju va skoj att gå ut men vet inte tror inte de blir något den här helgen faktist. ska iallafall följa med jocke och posta nått brev när jag är klar, sen blir de väl mest va ute och gå och kolla runt, gå och käka nånstans skulle ju va trevligt.
men nu måste jag iallafall hoppa in i duschen, kanske skriver en uppdatering senare vad som hänt över dan :)

tjing ! puss ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0