läänge sen !

dagens bild



Hej alla. nu var det allt för länge sen jag skrev, ni har nog inte missat allt för mkt av mitt liv, denna vecka har vart ganska trist, mest vart hemma och tagit det lungt, börjar känna av pollen nu också, rätt drygt har börjat med näspray änn så länge. tänkte vänta med att börja med tabletterna tills jag känner av i ögonen, för jag vet inte säkert om jag känner av det, det är olika från år till år . så vi får se, vill inte börja med tabletter helt i onödan heller. fint väder är det ute idag också, idag har jag mest vart hemma och tagit det lungt som vanligt, har gjort spraytan iallafall så nu är jag brun och fin, haha. tänkte även skaffa mig lite ork att fixa till mina naglar göra dom fina och sätta på lite manikyr, men det är så jobbigt, funderar på om jag ska ringa och beställa tid för att förlänga dom, men jag får se senare i veckan . tror jag måste spara ut dom lite mer först så håller dom bättre. men till att börja med tror jag att jag ska springa till affärn och köpa lite godis och sätta sig framför tvn,slappt och skönt!, imon blire att kliva upp tidigt ska till gävle med lina och angelica, shoppa lite kläder ,jag ska även till danielle och göra restylane. så det kommer att komma före och efter bilder på imorn, så håll utkick ;) . men nu ska jag fixa med annat . skriver mer sen .



tjiing !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0