härligt dag !

dagens kortdagens kort!
(dagens klädsel !)


ja som ni ser så har jag ändrat designen på min blogg,eller jag och jag det var faktist johan som fick fixa det där igen ;) vart riktigt nöJd nu lär jag säga . så tack ännu en gång Johan och nej ingen färg ska ändras =) . så nu är den helt klar får jag hoppas , nog om det !.


vakna kl 09.00 imorse la mig framför tvn och kollade lite, somna om och vakna kl12.00 lika sur som vanligt när jag vaknar sådär sent, jag vill vara en morgon människa kliva upp tidigt hinna duscha och göra sig klar på morgonen, men icke man vaknar oftast runt 12 och tycker att hela dan är förstörd de är så tråkigt. så hoppade in i duschen och försökte göra mig klar så fort som möjligt, men när jag vaknar sådär sent tycker jag att de är så drygt och hålla på och sminka sig och fixa håret och förstöra ännu mer tid på dagen, så brukar oftast inte göra de då, bara jag duschat är de lungt, så drog på mig ett par jeans och en t-shirt och gick ut i fuktigt hår och osminkad , men de är skönt det med . man får så mkt bättre hy när man inte sminkar sig varje dag också, så de kan ju vara bra ibland . men iallafall så när jag vart klar kl14.00 cyklade jag med jocke förbi mormor och skulle hälsa på, men hon va ute med tilda (min lilla syster ). så vi cyklade vidare och åt på mc donken istället, satt där ett tag sen gick vi en runda genom stan men där va det rätt dött som vanligt. så vi cyklade vidare i det sköna vädret, hoppas de är så fint väder imon också, jag vill att det ska bli tisdag så man kan sätta sig på nån uteservering och fika och sola i det fina vädret, men man får väl vänta, inte så mycke att göra åt. tycker den här helgen har vart riktigt lång tack vare alla dom röda dagarna, men snart är dom över bara imon kvar nu :).ikväll händer det inte så mycket mer, funderar på att gå ner och basta och ta ett riktigt skönt bubbel bad,kanske ha sig en liten egen spa kväll med hårinpackning,ansiktsmask och bara ta hant om sig själv, också måste jag endå färga bryn och fransar så det skulle va riktigt skönt att få de gjort!. nu ska jag kolla om de är nått bra på tv, hörs sen :)

puss ..TJing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0