du kan ta all skit!








hej allihopa !

idag vaknade jag kl 6 imorse och inte ett dugg trött, men snuvig som attans och de rann i ögonen hatar det här , kan de inte bara smälla till och bli riktig sommar så man slipper detta elände !, men iallafall så klev jag upp och fixade lite frukost med älsklingen han man kan lita på!  skulle egentligen följa med han till gävle och städa hans lägenhet för dom skulle komma och knäppa kort på den! men jag ville helst inte gå ut nått idag eftersom jag är helt snorig och jävlig,och de tar faktist väldigt mycke på krafterna. men inte nog med det så har jag också fått nå utslag i hela ansiktet,det ser ut som pliter i hela ansiktet vet inte vad de kan vara . men har två funderingar på det där, antingen är de pga pollen eller så är de kloret på bad huset jag vet inte alls annars . får inte bort de heller har lagt 20 liter ansiktskräm uppe på känns det som får se hur de ser ut imorgon jag har inte vart ut på hela dan heller för såhär tänker jag verkligen inte gå och se ut bland folk det låter jätte töntigt men det ser inte fräscht ut. så idag har underhållt mig med en massa hemma göra, har hunnit med att träna gym och gjort rent min lillasysters akvarium, sen har jag även hunnit med att tvätta, så det känns hur bra som helst, ska även till am-kliniken på torsdag får se hur de blir med den saken om man kan gå ut eller inte, annars får jag nog ringa och boka en ny tid, de känns ju kul !!! så jävla iriterande. och jag vill ut och shoppa en jävla massa kläder och grejjer också nu när man fått pengar och allt ..haha .. parteey som fan i helgen också hoppas jag på . ska bli grymt kul, allt känns så mkt bättre nu tycker ja, skönt attb slippa all skiit man får ta av allt och alla, men nejjdå nu känns allt bra :) .. nu ska jag bara sitta här och titta på tv och sen sooova läänge. hoppas på soligt väder imon så man kan ligga och sola hela daan . de skulle vara hur skönt som helst . .. nepp nu blire tv .


TJiiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0