tragiskt !

Hej allihopa ! . idah vaknade jag kl 11.oo och va rätt trött, ville sova mera men hann inte för jag lära göra mig i ordning för att åka till gävle . började med att sminka och klä på mig, sedan när jag va klar så trodde jag att jag skulle få åka själv men så följde angelica med mig så då vart det roligare, vi åkte vid 1 tiden, så va inne i gävle halv 2 fixade lite papper och sådär , sedan gick jag till danielle och fyllde på läpparna ännu en gång, men dom är inte så som jag vill ha dom änn . ska ha dom lite större, ska även fylla på underläppen nästa månad också så det ska bli skoj! . nått jag ser fram emot, men iallafall så sen när vi hade vart där så gick vi ner på stan och åt inne på nian , sallad vart det, hur gott som helst. och efter det vart det shopping, hittade hur mkt som helst jag ville ha, men man kan ju inte köpa allt, men köpte mest vardags kläder eftersom jag inte planerat att gå ut nått i helgen. annars får man väl sticka iväg i sista minuten och inhandla nått :) sen nu sitter jag mest här framför datorn och glor. tror jag ska göra mig klar för sängen och sova strax faktist helt slut i hela kroppen känner jag . traskat på stan hur mkt som helst känns det som.!!



inhandlat !

imperialis fuktcreme från lush
en tunika från cubuz
svarta korta shorts från H&M
body från gina tricot
vita leggings från gina tricot



lite bilder på läpparna för er som är nyfikna ! ( och nejj jag putar inte på bilderna )
________________________________________________________________________________


fokus
fokus
fookus





______________________________________________________
tjiing !


Puss allihopa !

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vad fina dina läppar blev :-) Får man fråga vad det kostar, och gör det ont?

Avis på dina kläder, jag vill också kunna shoppa som dig! Får du nån gång för dig att göra dig av med kläder, så dumpa dom gärna hos mig, hahahah!! :-P

2009-05-07 @ 22:49:31
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0