du är värdelös !



inte bästa bilden kanske !

idag har ju knappast vädret vart bra . fan ingenting har vart bra idag känns det som . Nej usch jag har fortfarande mina fula äckliga plitor kvar i ansiktet vet inte hur jag ska få bort de här skiten GJort ansiktsmask och fan skött hyn hur bra som helst . hur kan jag endå ha detta skit kvar ? . det kom upp på bara en natt . nått sånt kan ju bara hända mig lixom ;D haha . iallafall så idag så hade jag ingenting för mig . så hörde johan av sig och sa att vi skulle hitta på nått . visst tänkte ja de kan jag ju göra . hade ju endå inget bättre för mig =) . men det hände ju lite mer iallafall GJorde oss iordning och gick ut efter allt regn hade slutat, skulle träffa ida , men hon hade tydligen hittat på annat. så vi gick till maxi en sväng . sedan donken och satt där ett tag , hände inte allt för mkt där Heller . Men så är det i den här döda staden, fan ingenting händer ;D . känns som man slösar bort rätt mkt tid av livet genom att bo här . det är så mkt mer annat jag hellre skulle vilja göra, men ack nej så blir de ju inte . inte känner man eller umgås med nån här heller . och ingen hör av sig . bra jobbat michell . vilka bra vänner du skaffat dig genom tiderna ! . HAha jo visst xD .. nejj nån som vill umgås så är de bara att höra av sig ^^ . Haha . jag ska fan börja sätta upp annonser i tidningen . "vänner sökes" xD . HAhah .. Nej usch !! . och imon vill jag ut också . får se hur de blir med den saken :) .man kan ju alltid hoppas .. annars nu så sitter jag mest bara här kom precis hem . och inte ett dugg trött Heller =/ . jag tror min kropp är van att jag inte ska sova vid den här tiden på helgerna .. och imon är det cruising i gävle , inget jag känner att jag har nån lust att gå på , men de skulle va skoj att iallafall åka dit och kanske gå på nån krog . men min käraste vän jeanette sviker mig denna helg . jag får tillbaka för gammal ost kan man säga ;) haha .. Nepp nu har jag inget mer vettigt att skriva , så vi avslutar här !



TJiing


puss


Kommentarer
Postat av: ms perfekt!

du borde skriva på lite fler rader . det blir lite jobbigt att läsa :D

2009-05-09 @ 06:16:52
Postat av: Michell

skriva på fler rader ? .

2009-05-09 @ 13:04:50
URL: http://exaggerated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0