<3

Hej allt folk . nu sitter jag här hemma och knapprar på datorn, kollar lite banker och lån och shit . vilka som har lägst räntor annars händer det inte alls för mkt dagen har mest vart lung.  va nyss till donken och tog driven . men det var faktist inte jag som handla för en gång skull haha .. nu blir det mest lungt tvätta lite och sådär . ska strax ta ett långt bad med jävligt varmt vatten, love it !! , . sen ska jag kolla om de är nått bra på tvn också, sen ska jag upp och jobba 0700-1300 efter jobbet drar jag till jönköping till min moster som jag inte träffat på evigheter känns det som. så det ska bli hur kul som helst, sen dagen efter ska jag på begraving i gränna också, min morfar dog för nån vecka sen, så det kommer bli jobbigt, men jag ska nog klara det.. sen åker vi hem på onsdan. så det är inte helt säkert att jag kommer kunna uppdatera på en eller två dagarna . men jag tror ni överlver utan mig . men när jag kommer hem har jag för hoppningsvis tagit en massa jävla bilder . ;)  . men nejj nu måste jag springa och hänga min tvätt.. kanske uppdaterar med en lite het kvälls bild som alltid mina bilder är ;) , vem vet hur den kommer se ut ;) Haha ..


TJiiing
love u bitches ;) !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0