jönköping

wow hallå hallihopa . sitter hemma hos min moster ju i jönköping . nice nice . !! . vet inte vad man ska hitta på . finns ju inte allt för mkt att göra . vart på a6 idag och kollat lite . fann ju inte allt för mkt affärer att kolla i ;D haha . nejj usch bättre hemma :) . men det va skoj !! . hittade lite grann iallafall . kan ju få se när jag kommer hem ;) . nu ska jag spela lite nintendo wii . niice :P ..




dagens kort får bli ett fint kort jag tror min moster jeane hat tagit :)

TJiing

Love u bitches . !<3

Kommentarer
Postat av: Tom

hej.. kille från jkpg här..

ser bra ut, umtyckt.. har länge fantiserat om shemales.. adda mig på msn

2010-05-26 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0