onsdag ! .

bild !

hallå allihopa ! idag har faktist min dag vart helt seg, har inte vart så bra väder så har inte känt så mkt för att gå ut faktist, nej så idag har jag storstädat här hemma. började med "mitt" rum, vart hur bra som helst . men eftersom jag delar mitt rum med mina lillasyster tills jag flyttar igen så har jag ingen garderob har alla mina kläder och skor hänger framme på sånna där klädhängare så vårat rum ser mest ut som en kläd/sko butik ;D haha , men de är skoj hänger väskor kläder och skor mest överallt, men nu vart det hur bra som helst . sen efter det så gick jag ner och tränade lite. hade tänkt att jag ska börja träna lite så man får bort bullmagen ;D haha . tränade ben rumpa och självklart mage . gick/joggade/sprang i 36 min och gjorde 80 situps sen körde jag även lätta tyngder på nedre benen, så nu känner jag mig riktigt duktig, ska bli kul och se om man kommer upp ur sängen imorgon bara, ska försöka att börja morgonen med att springa en halvtimma på bandet, men det blir ju oftast att man fuskar så vi får se .jag kör med jojo träning ! . men jag är nog inte riktigt motiverad till 100% att träna . men de är inge roligt att träna själv så då blir det lätt så. och imon är det valborg vad händer dåda? . för min del vet jag inte rikrigt vad det blir, blir nog mest bara lungt jocke kommer hit så vi får la se om vi kanske dricker lite vin och sådär tar de lungt . nån utgång blir det tråkigt nog inte iallafall . ska ut på fredan istället för jockes polare från sthlm kommer då! . jag hade hellre velat vart i sthlm imon och över helgen iallafall . jag trivs inte alls här . ska bli skönt att flytta till sthlm efter sommaren. längtar hur mkt som helst ,. !! men nu ska jag ta en cigg göra mig klar för sängen och kolla på tv,



tjiing! puss


om ni undrar så har jag fortfarande inga bilder på resultatet av restylane det kommer sen . det syns inte så mkt änn . ska dit och fylla på nästa torsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0