kväller !





kvällens bild
(kvällens bild, osminkad !)


Hej vad roligt att så många vill läsa min blogg, ju mer som läser desto mer motiverad blir jag ju att skriva så klart :) . kvällen börjar närma sig nu också, dagen började med att jag gick till affärn och handlade lite mat och sådär , grillade idag för första gången i år också. skojj, de märks verkligen nu att sommarn börjar närmar sig, de va så varmt idag att jag slapp till och med jackan! har gått i linne hela dan, de är så skönt ute.  vart ingen utgång för mig denna helg heller känns ganska trist faktist men ibland kan man faktist sitta hemma och glo en helg och bara ta de lungt, de kan nog vara rätt bra de med, hinna tänka lite. jag skulle gärna vilja uppdatera mina bilder lite också men har inte hittat laddaren till kameran änn så ska leta på den, så länge får ni nöja er med bilder från camen :) men de blir inte så bra kvalite på bilderna, men de duger så länge lr?=) . men så fort jag hittat laddaren kommer de nya bilder, ska även börja videoblogga så fort som möjligt det ska bli något nytt och roligt jag ser fram emot. min blogg kommer bli mer intressant änn så här de lovar jag, den kommer mer och mer att handla om mig och mitt liv, men jag tar de lite lungt i början startar lite lungt, ni kommer även få följa allt jag gör. kommer ta kort,filma och skriva om allt som händer i mitt liv, intressant eller ej, ja de återstår ju att se. men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och vänta på att who´s your daddy ska börja på 3an kl 00.55 sen ska jag även försöka hålla mig uppe och se en callgirls dagbok kl 04.15 på 5an !

puss på er, hörs imon!


tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0